Subject: Ed: [Webdesktop: ] Terviseametis vanuseline diskrimineerimine (koondamine)
From: Ragne Tsäkko <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 13:00:41 +0300

Tere!

Palun registreerige.

Kõige esimene pöördumine Deltas siin: 
https://delta.terviseamet.ee/dhs/n/document/24c8f362-1a3e-490e-9167-8949b9f73168

Aitäh!

Ragne

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 12. mai 2025 13:15
Adressaat: Birgit Lao <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Ragne Tsäkko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: [Webdesktop: ] Terviseametis vanuseline diskrimineerimine 
(koondamine)

Tere,

Edastan voliniku otsuse menetluse lõpetamise kohta.

Lugupidamisega,

Liisa Oviir
Nõunik

Mob: 53525002
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.volinik.ee <http://www.volinik.ee>  | Facebook | Instagram | LinkedIn

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te 
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata 
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega.